Faviroute brand of skins...

Any comments about a brand?

Moderator: Moderators

Post Reply
Satanus0
Herbal Assassin
Herbal Assassin
Posts: 516
Joined: Fri May 06, 2005 11:38 pm
Location: United States, PA
Contact:

Post by Satanus0 »

sweet shit...thanx guys


[img]http://i18.photobucket.com/albums/b137/Satanus0/TR166-metalhead-dos.jpg[/img]
! Keep It Metal Or Perish !

13laze
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 2279
Joined: Thu Apr 15, 2004 1:53 am
Location: Pluto
Contact:

Post by 13laze »

those are like less than 2 bucks at the store :P

Satanus0
Herbal Assassin
Herbal Assassin
Posts: 516
Joined: Fri May 06, 2005 11:38 pm
Location: United States, PA
Contact:

Post by Satanus0 »

my corner stroe doesnt sell em
[img]http://i18.photobucket.com/albums/b137/Satanus0/TR166-metalhead-dos.jpg[/img]
! Keep It Metal Or Perish !

Insane
Bonghead
Bonghead
Posts: 153
Joined: Sat Sep 17, 2005 11:46 pm
Location: Vancouver BC

Post by Insane »

wow awsom rollies.com's store is downtown of where i live.
[img]http://img164.imageshack.us/img164/9282/towliehaha2fr.gif[/img]

tweedle

Post by tweedle »

Haha that was like the everyonedoesit.com headshop, when I lived in London it was 10 mins away

User avatar
mistaweed420
Bonghead
Bonghead
Posts: 157
Joined: Sun Oct 02, 2005 5:57 pm
Contact:

Post by mistaweed420 »

i like zig zags
go home, get stoned

User avatar
hollie
Bonghead
Bonghead
Posts: 241
Joined: Tue Aug 23, 2005 10:41 am
Location: Edinburgh!
Contact:

Post by hollie »

kingsize rizla blue! they're the best..well actully maybe silver are?
[color=pink]the herb is more than just a powerful potion[/color]
[size=150] [b]TECHNO![/size] [size=84]TECHNO![/size] [size=67]TECHNO![/size][/b]

tweedle

Post by tweedle »

No Blue are better than Silver

BUDA
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 3849
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:33 pm

Post by BUDA »

tweedle wrote:No Blue are better than Silver
You fool Slivers are! :lol:

Blues are too thick yet still not strong enough... Worst Papers Ever!

Weedguru_Fire_Inside
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 3686
Joined: Sun Apr 11, 2004 1:03 pm
Location: England
Contact:

Post by Weedguru_Fire_Inside »

Blues are shitloads better.

BUDA
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 3849
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:33 pm

Post by BUDA »

Don't just make a bold statement like that without backing it up! :lol:

Why? I find there thicker first bad point, If you talking about Rizzla blues there weak as shit and rip far too easily. Humm thats about it oh and thinner papers taste better.

flynn

Post by flynn »

thinner papers make your joint taste less like paper :lol:

BUDA
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 3849
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:33 pm

Post by BUDA »

Well yeah :lol: I don't wanna be smokin' some fuckin A4 style blue papers thats just my point flynny..

tweedle

Post by tweedle »

Blues>>>>Silvers so many times over. You cant call blues a4 paper. Reds are a4 paper. People only like silvers because they can see the insides. Silvers are overrated and too expensive

BUDA
Sir Toke-a-lot
Sir Toke-a-lot
Posts: 3849
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:33 pm

Post by BUDA »

Ill admit they are to Expensive i payed 85 pence for a pack yestaday!! Not my fav papers either but i still rate them over blues, i think its just my rolling style..

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users